vbulletin

vbulletin & ُother script download

vbulletin

vbulletin & ُother script download

vBulletin 3.6.0 Release Candidate 3

vBulletin 3.6.0 Release Candidate 3

لینک ۱

لینک ۲

لینک ۳

 

نظرات 6 + ارسال نظر
dogtag شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.dogtag.ir

سلام
مرسی از این کار قشنگتون
عزیزم من لایسنس مجانی شو می خوام
می تونی 1 راهی پیدا کنی؟

مثلا بگن 1000000 تا پست بزن و 20 جا تبلیغمون رو بکن تا بهت لایسنس مجانی بدیم

این هم خوبه
یکی برام جور می کنی؟

سلام
جایی همچیم کاری نمیکنه
شما ۲ کار میتونید بکنی
یا استفاده کنی و هر وقت سایتت آمارش خوب شد بخری
یا با برنامه های مجانی دیگه کار کنی هر وقت کار سایتت گرفت بخری و سایتت رو تبدیل به vBulletin کنی

سرپیک پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ

آقا فوقالعاده است خیلی استفاده کردم

فقط اگه میتونی لطف کن در حقم فارسی ساز IPB2.1.6 رو بذار ممنون میشم

سلام
پیدا کردم چشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ب.ظ

برو بلاگت رو جم کم بچه
آخه می دونم اینارو از کجا بر می داری
فکر کردی هنر؟
تختش کن اینجا رو

میشه بگید از کجا؟
اگه هم از جایی که شما فکرش رو میکنید ممکنه خیلی ها ندونن
نه من و نه شما این ها نمیسازیم که اینطوری بخاطرش خودمون رو خراب کنیم و کوچیک کنیم و بچه بازی سرش دربیاریم برای معرفی هم کسی جایزه ای میده که اینطوری دارید خودتون رو کوچیک میکنید؟!

imei پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ http://myimei.com/security

سلام دوست من. میتوننم خواهش کنم یک لینک از سری 3.5 بگذارید؟ من آخرین باری که باگ پیدا کردم توی هر دو ورژن بود ولی این باگ اخیرم فقط توی سری 3.0 هست و دوست داشتم روی سری 3.5 که پابلیک تره کار کنم.
قربانت .
ایمی

سلام
شما دقیقا نسخه ای که میخواهید را بگویید اگه داشتم یا لینکی داشتم به شما بدهم تا استفاده کنید.

ebc جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ق.ظ

سلام دوست عزیز
اول باید تشکر کنم از زحمات شما
دوم: آیا این نسخه هایی که از vBulletin معرفی می‌کنید Null شده است. یعنی نصب آن برای سایت مشکل ایجاد می‌کند یا خیر؟
مرسی

سلام
اگر کسی گزارش کنه یا خودشان متوجه شوند مشکل پیش میاد
میتونید یه مدتی با این ها کار کنید کارتون گرفت بخرید

ebc شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام دوست عزیز
سایت بسیار خوبی دارید و کار بسیار قشنگی انجام می‌دهید
خیلی ها به علت حسادت یا هر عامل دیگری چشم دیدن پیشرفت و تبادل اطلاعات رو در عصر ارتباطات ندارند
امیدوارم باعث دلسردی شما نشود و به کار بسیار قشنگ و البته پر زحمتتان ادامه دهید.
باعث شادی خیلی‌ها خواهید شد
آرزوی موفقیت شما را از خداوند خواستارم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد