vbulletin

vbulletin & ُother script download

vbulletin

vbulletin & ُother script download

vBulletin 3.6.0 Beta 1

سلام

vBulletin 3.6.0 Beta 1

این هم جدید ترین نسخه vBulletin

متاسفانه فایل اصلی دارای ۳ فایل خطرناک بود 

کافیه تو پخش یه فایل اولین آلوده کنه و باقی هم همینطور پخش کنند.

فایلی هم که روز اول گرفتم و روی CD  رایت کردم آلوده بود ! و متاسفانه اسکن نکرده بودم.

فایلها حذف شدند و با چند آنتی ویروس چک شدند و آپلود شدند. 

همیشه فایلها را اسکن کنید 

دانلود ۱   

دانلود ۲   

 

جدید ترین لینک:

vBulletin 3.6.0 Beta 1 Clean Version

http://rapidshare.de/files/22773214/VB_3-60_Beta_1.rar.html

http://www.megaupload.com/?d=CW72IJZ6

scriptmafia

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشید شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

اقا دستت درد نکنه خیلی عالی بود واقعا شما اخرش هستی و وبلاگت حرف نداره

جک شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

اول نصبش یک کد می خواد. از کجا بیاریم؟

سلام
داخل فایل یک فایل txt هست

حامد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ http://irarchitects.com

سلام شما فایل های خوبی داری بیا من داخل انجمنم یک بخش برای شما درست می کنم اجازه هم می دوم فایل ها را روی یک هاست که خودم بهت می دم بریزی ولی صفحه از دریافت نباید داخل هاست بگذاری ولی داخل انجمنم چون سرورش ایرانی است عیبی نداره ولی رسلرم کانادایی است و مشکل داره ولی اگر فایل بگذاری عیبی نداره!

سلام
سایت خوبی دارید تبریک میگم
شما خودتان میتوانید لینک فایلها را قرار دهید
متاسفانه بدلیل مشکلات کمتر فرصت سر زدن به اینترنت را دارم
همین پاسخ نظرات هم طولانی میشود مدت پاسخ دهی به آنها.

مش رجــــــــــــب پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام اقا
خیلی عالی هست

شما لطف دارید

آرش جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ

اول مثل همیشه بگم وبلاگت حرف نداره

دوم : من VB 3.5.4 که بدون کاستومر نامبر بود را نصب کردم فرداش رفتم دیدم دیگه با نام کاربریم نمیتونم لوگین بشم میشه کمک کنی ؟

سلام
ایرادی از vb نیست
ممکن است در هنگام نصب برای کوکی ها تنظیم خاصی انجام داده باشید یا مشکل از کوکی های سیستم شما باشد.

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ق.ظ

لینک مگا آپلود خرابه

سلام
از لینک دوم یا ورژن جدید تر استفاده کنید
به دلیل حساسیت سازنده لینکها با فشار شرکت سازنده توسط سایتهای آژلود حذف میشوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد